Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 18 maja 2013

Jajeczka z masy solnej / Eggs from mass of salt

Postanowiłam z synkiem że zrobimy jakieś świąteczne dekoracje,przeglądając prace w internecie spodobały mi się jajeczka z kokardką i chciałam takie zrobić,wiec powstały.Przeglądając rożne blogi,trafiłam do  mojej imienniczki Marioli,oj jakie ona piękne aniołki robi.decokuferek Marioli
Podziwiałam jej prace i myślałam co to za problem zrobić coś z masy solnej,a jednak nie jest łatwo dlatego tak bardzo podziwiam jej dzieła bo wkłada w nie serce i są cudowne.

-----------------------------------------------------------------------
I decided with my son that we will do some Easter decorations
looking for work on the internet I liked the egg with bow and I wanted to do this, so I created.Looking at different blogs, I came to Mariola, oh what a beautiful angel she is doing. Decokuferek Mariola
I admired her work and I was thinking what is the problem to do something with the mass of salt, but it is not easy....Mariola's angel's are wonderful.


Moje jajka :)
-----------------
My eggs :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz