Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 18 maja 2013

Koszyk na LEGO / Basket for LEGO

A to kosz nad którym pracowałam ostatnie 3 dni.
Zrobiony specjalnie na LEGO syna ;) jest tego tyle że nie umiałam już patrzeć na wszystkie te pudelka i zrobiłam coś większego i porządnego :)
Jest pleciony cały łącznie z dnem,do tego szyty ręcznie  wkład do niego bo niestety ale nie dorobiłam się jeszcze maszyny.
-------------------------------------------------------------
I worked on this basket last three days.
Made specifically for LEGO son;) too much of lego he has
I could not look at all the boxes and I made a big basket :)
It is flatwoven together with the bottom, to the hand-made "basket inset " to the basket
  Unfortunately I do not have a sewing machine yet


tu podczas malowania :) 
-------------------------------
here while painting :)



 Gotowy już i pomalowany.
------------------------
Ready now and painted.



A tu już z wkładem którego szyłam.LEGO na miejscu :)
---------------------------------------------------
Here with the basket inset I sewed.LEGO at the right place :)



 I szczęśliwy nabywca kosza :D
Widać jego wielkość.
-----------------------------------
And happy owner basket
You can see the size.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz