Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 16 maja 2013

Koszyk ze Słonecznikiem / Basket with Sunflowers

Moja przygoda z papierowa wiklina zaczęła się w styczniu 2013 r. gdy rzuciłam palenie papierosów.Nie miałam z tym jakiegoś większego problemu, ale żeby nie myśleć,chciałam się czymś zająć i tak wpadłam na bloga do Ani
Opadła mi szczeka gdy zobaczyłam co można zrobić z gazety, mając wolna chwile :) a że ja takich chwil mam wiele,szczególnie gdy syn jest w szkole a maż w firmie powiedziałam sobie że "Spróbuje".
I tak powstał mój pierwszy koszyk...Oczywiście był brzydki :D a prace Ani takie cudowne, ale się nie poddałam,koszyk zajął swoje miejsce w kuchennej szafie i służy mi do segregacji przypraw, i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby go wyrzucić ;) JEST TU

Tak więc postanowiłam zrobić kolejny i do tego dołączyłam decoupage (a że ja zielona w tym byłam więc efektu nie ma aż takiego jak bym chciała ale za to koszyk trochę ładniejszy od pierwszego :)  i nawet dodałam kwiatuszek z krepy ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
My adventure with paper wicker began in January 2013 when I quit smoking. I had no problem with that, but I did not want to think about it, I wanted something to take my time and so I found your blog by anna

I was surprised when I saw what you can do with a newspaper, having free time :) and that I have a lot of moments like that, especially when my son is at school and my husband in the company.
  I said to myself that "I'll try".
And that was my first basket ... Of course it was ugly: D
not like the work of anna, but did not give up basket took his place in the kitchen closet and help me to be segregated spices IS HERE

So I decided to do another, and to this I added the decoupage and even added a little flower of crepe;)


Dobrze mi służy w kuchni :) na rożne akcesoria
Well I used in the kitchen for my accessories :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz