Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 23 maja 2013

Moje Pierwsze Kroki w Papierowej Wiklinie / My First Steps in Paper Wicker

Witajcie.Miałam tego nie robić ale jak czytam czasami że dziewczyny rezygnują z robienia koszyków bo pierwszy im nie wyszedł,to stwierdziłam ze dla przykładu pokażę mój,nie jest piękny wręcz przeciwnie miałam go nikomu nie pokazać ale "dziewczyny" nie rezygnujcie tak łatwo.Mój pierwszy koszyk też był koślawy źle wypleciony nawet go nie pomalowałam do końca to nie znaczy że trzeba się poddać bo pierwszy się nie udał.Mnie bardziej to nakręciło do dalszej pracy by pokazać że jednak się da, i mam nadzieje że więcej będzie pozytywnie nastawionych dziewczyn po tym co zobaczą ;)

------------------------------------------------------------------------------------
Welcome.
I did not want to do this but as I read sometimes that girls drop out of making baskets because the first was ugly for example, I'll show mine, I did not show it to anyone but the "girls" do not give up so easily.My first basket was too ugly I do not painted it to the end This does not mean that you have to give up because the first did not work out.
This stimulated me more to keep working to show that however you can, and I hope that we will see more positive attitude girls after what you see ;)



Ale za to się przydaje,aż nie zrobię ładniejszego :)
----------------------------
But it is useful :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz