Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 18 maja 2013

Serduszka / Heart

Gdy zaczęła się moja przygoda z papierowa wiklina znalazłam filmik Ani na serduszka serce z rurek ani
Tak strasznie mi się spodobały że powstało kilka moich razem z różyczkami z krepy.Znalazły już swoich właścicieli.Jedno (to środkowe) trafiło do mojej przyjaciółki,szkolna znajomość trwa już 13 lat ;) i mam nadzieje że potrwa kolejne 20
 ;* dla Justyny
-------------------------------------------------------------------
When I started my adventure with paper wicker I found the video heart from tubes
I really liked,and i created my own with roses of crepe.
Have already found their owners.
One (the middle) went to my  school friend.
Our Friendship continues 13 years.
:* For Justine


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz