Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 18 maja 2013

Sposób na zniszczona lampę kurs / how to renew the damaged lamp course

Kiedyś kupiłam sobie lampę z papierowym abażurem, ładnie wyglądała do dnia kiedy moje dziecko nie zaczęło chodzić ;) .Pewnego dnia zrobił w nim dziurę , no cóż pomyślałam zdąża się odwróciłam lampę dziurą do ściany  i nie było widać hehe :D .Ale że lampka stała sobie kolo świeczek któregoś dnia gasząc świeczki potrąciłam jedna i wylał mi się na nią gorący wosk :( co widać na zdjęciu.No i trzeba było coś z nią zrobić bo szkoda było wyrzucić  ;) wiec kupiłam szary papier i odnowiłam ja :) he.
Mam nowa lampę i całkiem ciekawie wygląda. 
----------------------------------------------------------
I once bought a paper lamp nice look to the day when my child started to walk
One day he made a hole in it,well I thought I turned the lamp hole in the wall and you could not see.But the lamp has nearly candles one day, blowing the candles i hit one and I poured hot wax on her what you see in the picture.
I had to do something with it.So I bought the brown paper, and renewed the lamp
I have a new lamp and it looks pretty interesting.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz