Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 11 czerwca 2013

filiżanka z rożami z krepy / cup of crepe paper roses

Witam ponownie.Tak jak obiecałam pokaże wam kolejne moje dzieło :) specjalnie dla synka wykonałam moja pierwsza filiżankę wypełnioną rożami z krepy ma 30 cm wysokości i 35 cm szerokości razem z różami, tak mu się spodobała że muszę wykonać jeszcze 2 w innych kolorach a wcześniejsze koszyki dla nauczycielek jednak dostanie ktoś inny :) ,trochę to trwało bo jestem nieco zajęta bo pracuje na 3 etaty :) rano jako mama popołudniami pomagam mężowi na garażu do tego gospodyni domowa a wieczorkiem jak znajdę chwile to zajmuje się wszystkim po trochę  :)
oto ona :
----------------------------------------------------
Hello again.
Just as I promised to show you my next work :) especially for my son made ​​my first cup filled with roses of crepe is 30 cm high and 35 cm wide with roses,
He liked her and I have to do 2 more in other colors and early baskets for teachers what i didcwill get someone else :) it took a while because I'm a bit busycworking on three full time as a mom in the morning :) afternoon helping my husband in the garage and housewife and in the evening when I have moments I do it all in a little bit :)
Here it is:


Kurs jest TU 
-------------------
course is HERE 


Miłego wieczoru życzę wszystkim :)
I wish you all a good evening :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz