Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 20 czerwca 2013

Kosz na serwetki / basket for napkins

Witajcie :)
Korzystając z chwili chciałam wam za prezentować zrobiony jakiś czas temu mój kosz na serwetki,nie wiem czy wszyscy tak mają ale ja jak wchodzę do sklepu i widze ładną serwetkę to nie umiem odmówic i muszę ją kupic,zawsze się przyda,tak więc miałam problem gdzie je ulokowac i powstał ten kosz,miał mieć jeszcze pokrywę ale mam chwilowy nawał roboty i musi poczekać na nią jak i na pomalowanie,ale i tak się przydaje,o to kilka fotek może pomysł się komuś przyda ;)
A jak urwanie głowy mi się skończy to wstawię na niego kursik :)
-------------------------------------------------------------------------------
Welcome :)
I wanted to show you some time ago made ​​a basket for napkins,
I do not know if you too, but if I go to the store and I see a pretty napkin that I can not say no and I need to buy,always be useful,so I had a problem where to locate them and made ​​the basket,I have to do the cover,but I have a lot of work temporarily and has to wait for her and for painting,but it is useful,
here is some pics can the idea be useful for someone ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz