Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 11 czerwca 2013

prezent za ciężką prace / gift for the hard work and support

2 dni temu dostałam swój wymarzony prezent :) "prezent za ciężką prace i pomoc"
Moje maleństwo trochę waży ale cóż musiałam ją mieć :)
Od dawna o niej myślałam ale nie umiałam się zdecydować :) w końcu klamka zapadła i jest :)
Już przetestowałam chociaż to był mój pierwszy raz na maszynie i wcześniej nigdy nie szyłam to poszło dość łatwo :) ale to tylko próba ciekawe jak mi pójdzie przy większych projektach  :)
Czy ktoś kiedyś na takiej pracował?
----------------------------------------------------------------
2 days ago I got my dream gift :)
  "gift for the hard work and support"
My baby weighs a lot but I had to have it :)
For a long time I thought about it but I could not decide :) finally it was done and it is :)
Even though I tested it was my first time on the machine and have never sewed it went pretty easily :) but it's just interesting to me to try to go for larger projects :)
Has anyone ever worked on that?
Uciekam do kuchni bo synek jutro ma w szkole "dzień ciasta" i muszę przygotować mu kilka :) może wrzucę później moje wypieki, jak znajdę chwil. ;)
---------------------------------------------------------------
I run to the kitchen because son is at school tomorrow
"Day cake" and I have to prepare for him a few :) later will show my baked goods, as I find the moments. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz