Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 13 czerwca 2013

Rurki...Jak Je Maluję / Tubes...how i paint it

Witam.
Pytacie mnie jak maluje rurki?
Wiec postanowiłam napisać posta dla kolejnych zainteresowanych ;)
Tak wiec pomysł podpatrzyłam na filmiku TU .Ania ma ciekawe pomysły i tak też spróbowałam i zostało :)
Wypróbowałam wiele farb  tj: lakierobejce czy farby do metalu (ładnie się błyszczą i nie trzeba pokrywać lakierem bezbarwnym)
------------------------------------------------------------------------------------
Welcome.
You ask me how to paint the tube?
So I decided to write a post for another interested;)
So i copied the idea in the video Clik
Ann has interesting ideas and so I tried :)
I have tried many colors, such as: 
varnish or paint for metal (shining nicely and do not need to cover with clear varnish)


Jedyny minus tego jest taki że podczas wyplatania koszyków,rurki pękają. Są wprawdzie nie zastąpione do malowania całych koszyków  takich jak TEN i ładnie pokrywają kolorowe gazety.
Do wyplatania kolorowymi rurkami używam jednak farb malarskich (dla malarzy) tj. te.
---------------------------------------------------------------------------------
The only negative of this is that
  while weaving baskets, pipes break.
  They are not replaced to paint the whole baskets like this one Clik
  and nicely colored paper cover.
For weaving colorful tubes, however, i use paints (for artists) like these.





U mnie w Irlandii są dostępne w 0.5 l butelkach i są bardzo wydajne i ładnie pokrywają i dają świetne kolorki plusem jest to że szybko schną jeśli farbę dokładnie wetrę w rurki,susze je na zwykłej suszarce do prania :) widać na fotce i po ok1,5 godziny są gotowe do pracy.
Próbowałam również farbowanie
-kawa rozpuszczalna i powiem efekt też jest ciekawy :) widać go  TU
-sokiem z buraków  daje delikatny różowy kolor jest  TU ale szybko kolor blaknie
-barwnikami do jajek też dają lekki kolorek ale mnie on nie zadowalał.
Mam nadzieje że pomoglam :)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.Miłego dnia   :)
----------------------------------------------------------------------------------
In Ireland ,they are available in 0.5 l bottles
and are very efficient and well covered and provide great colors
plus is that it dry quickly
if the paint thoroughly  the tube,
drying them on a regular laundry dryer :)
you can see on the photo and the 1.5 hours are ready to go.
Also tried coloring
-instant coffee and say it is an interesting effect :) you can see it here Clik
-beet-juice gives a delicate pink color is here Clik but the color fades quickly
-food coloring for eggs also provide a light color but it did not satisfy me.
I hope that helped :)
Greetings to all visitors. Have a nice day :)



5 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam farbować rurki przed wyplataniem i niestety posklejały mi się ze sobą i z podłożoną pod nie folią i bardzo się zniechęciłam. Czy Tobie się tak nie dzieje?? A co z lakierowaniem takich rurek, czy nie brudzą lakieru/pędzla?? Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ta.Zależy jakiej farby użyłaś.kiedy ja malowałam rurki farbami lakierowymi typu do metalu tez mi się sklejały i też kleiły się do foli obecnie używam tylko tych farb co są pokazane na zdjęciach i susze je na suszarce do prania :) jak też widać na focie.farba szybko schnie i rurki są suche po 30 min. możesz również farbować bejcą wodną dostępna na allegro 2-2,50 za saszetkę którą rozpuszczasz w wodzie.sama musisz dojść do tego co jest dla ciebie najlepsze i tu już masz szeroką game do wyboru.mama nadzieję że się nie zniechęcisz :) pozdrawiam

      Usuń
    2. aaaa co do lakieru ja pryskam sprayem ;)

      Usuń
  2. A co z zapachem podczas malowania rurek tymi farbami z fotki?? Pomysł z lakierem - SUPER!! Ja używam vidaron (jest praktycznie bezzapachowy i bezpieczny dla dzieci). Kasia P.S. Podziwiam Twoje prace. Oglądam je i za każdym razem robią na mnie ogromne wrażenie. Szacuneczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te farby sa bezzapachowe ;) dziekuje za mile slowa ;)

      Usuń