Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 11 lipca 2013

Barwienie bibuły do róż / Colouring crepe paper for roses

Witajcie.
Postanowiłam wam pokazać jak można zafarbować krepe jesli nie ma się pod ręka potrzebnego koloru.Gdy robiłam filiżanke widoczną TU potrzebowałam niebieskiej krepy ale w moim sklepie nie było dostepnego takiego koloru,w domu miałam jednak taki kolor tylko ze zwykłej bibuły więc postanowilam białą bibułe ufarbować,po czym wyciełam z niej platki i miałam róże którą chciałam :)
-----------------------------------------------------------------
Welcome.
I decided to show you how you can color crepe if you do not have the required color.
When I made a cup of visible HERE I needed a blue crepe,but in my shop was not available that color,I had at home the color,just an ordinary paper.So I decided to color the white crepe paper,then cut out of the petals and I had roses that I wanted :)



1,2. biala krepa owijamy w niebieska jak slimaka
3,4. po czym moczymy w wodzie i wyciskamy jesli jest za mokre i zostawiamy na chwile
--------------------------------------------
1,2. white crepe wrapped in blue like a snail
3,4. then soak in water and squeeze if it is too wet leave for a while


5,6,7. delikatnie rozwijamy i usuwamy niebieską bibułe,zostawiamy do całkowitego wyschnięcia, wycinamy płatki i sklejamy jak zwykle nie zapominając że ostatnią warstwę płatków musimy zakryć nie ufarbowanymi.
8. gotowa róża
---------------------------------------------
5,6,7. developing and gently remove the blue tissue paper
leave to dry.cut petals and glue, as usual, not forgetting that the last layer of petals must be cover by not colored.
8.ready roses.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz