Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 18 lipca 2013

kolejne sztuki :) / another of art :)

Witam ponownie
Musze wam się przyznać że wkręciłam się w robienie bransoletek, miałam kilka starych o których zapomniałam i postanowiłam je przerobić, popatrzcie co zrobiłam dzisiaj :)
--------------------------------------------------------
Welcome back
I have to confess to you that i totally got into up in making bracelets, I had some old forgotten and which ,I decided it to remodel, look what I did today :)

Trzy zielone jedna z koniczyną co jest znakiem irlandii
------------------------------------
Three green one with clover What is the sign of ireland





Ta jest z koralików po mojej śp. tesćiowej. Powstała z myśłą o jej siostrze,która pewnie się ucieszy z tego prezentu.
----------------------------------------
This is the of beads after my R.I.P mother in law.Was created for her sister,which probably will be pleased with this gift.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz