Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 17 lipca 2013

Koszyk do łazienki kurs / Basket to the bathroom Course

Witajcie.
Na początku chcę przeprosić was za wszystkie wyskakujące powiadomienia z mojego bloga.Chciałam coś zmienić na blogu i wyszło nie tak jak powinno :( podobno wszystkie moje wpisy pokazywały się wczoraj na głównej stronie Przepraszam za zamieszanie.
A teraz do tematu.Przygotowałam dla was kolejny kurs na mój najnowszy koszyk do łazienki jeśli coś bedzie nie czytelne piszcie a ja postaram się odpowiedzieć na każde pytanie :) miłego dnia i do następnego razu :)
------------------------------------------------
Welcome.
At first I want to apologize to you for all the pop-up notifications from my blog.
I wanted to change something on the blog and do not work out as it should :(  Apparently all my posts showed up yesterday on the front page I'm sorry for the confusion.
And now to the subject.I prepared for you another course my newest basket to the bathroom if something will not write clear I will try to answer any question :) have a nice day and see you next time :)

koszyk
------------------------
basket 





 15-17.zostawiamy pleciemy dalej i pozniej obcinamy
------------------------
15-17.leave, weaves on ,and later cut away








Pokrywa
-------------------
Lid (Cover)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz