Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 2 lipca 2013

szafka z kartonu nr.1 kurs / cabinet from cartons No.1 course

Witam was wszystkich.
Przez kilka dni miałam problem z internetem i nie bardzo miałam jak cokolwiek napisać.
Przez te kilka dni moja głowa parowała z nadmiaru pomysłów,i tak więc powstała moja kartonowa szafka na moje drobiazgi do szycia tj.nici,szpukli,szpilki,agrafki,itp
Mam nadzieję że kurs będzie zrozumiały :)
---------------------------------------------------------------------
I welcome you all.
For a few days I had a problem with the Internet, I did not have time to write anything 
By these few days my head was vaporizes from an excess of ideas, and so I made my cardboard cabinet for my sewing little things 
I hope that the course will understand :)





13.pod kartonowa polke podlozylam jeszcze jeden kartonowy mniejszy kawalek zeby byl luz pomiedzy pukla a pudelkami
-----------------------------------------------------------------
13.under the cardboard shelf I placed a another smaller piece of cardboard so that was a little space between the shelves and boxes






Malowanie
---------------
Painting





Efekt końcowy
-----------------------
The end result







z czegoś brzydkiego na coś pięknego :)
-------------------------------------------------
from something ugly to something beautiful :)

1 komentarz: