Obserwatorzy

Google+ Followers

środa, 3 lipca 2013

szycie wkladu do kosza / sewing material to the basket

Witam ponownie
Przygotowałam kolejny kurs,tym razem szycie materiału do koszyka.
Są to moje pierwsze kroki w tym dziale ale poszło mi całkiem niezle
Robiąc kosz dla koleżanki który jest TU zrobiłam ten kurs
mam nadzieję że dość jasny :)
---------------------------------------------------
Welcome back
I prepared another course.This time sewing material to the basket.
These are my first steps in this section,but it went pretty well.
Doing basket for friends is HERE
I did this course,I hope that pretty clear :)



1. Wybieramy materiał
2-3. Obrysowywujemy dno kosza
4. Ja miałam ułatwione zadanie bo materiał jaki kupiłam był już obszyty więc od miejsca gdzie kończył się szew ustaliłam długośc jaką potrzebowałam
-----------------------------------------------------------------------------
1.select the material
2-3. draw the bottom of the basket
4.I had an easier job because the the material I bought was already trimmed so from where it ended in a the seam measured the length what I needed




13.gumke którą włożyłam spiełam szpilkami i przeszyłam na maszynie zeby mi nie uciekała 
------------------------------------------------------------
13. I put a rubber band and I pinned and sewed on the machine
that I do not slid



Kurs na kosz jest TU
Kurs na kokardę jest TU
----------------------------------------- 
Course for the basket is HERE
Course for the ribbon bow is HERE




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz