Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 16 lipca 2013

Wyplatanie całego kosza 3-ma rurkami kurs / Weaving the basket with 3 tubes Course

Witajcie.
Żeby nie było że tylko się wygrzewam na słońcu zrobiłam kolejny kurs.
Cieszę się że podobają się wam moje kursy,tym razem zrobiłam kurs na wyplatanie całego kosza 3-ma rurkami.
-----------------------------------
Welcome.
I'm glad you liked my courses, this time I did a course for the whole basket weaving a 3 tubes.











Kosz znalazł już swoją właścicielkę,jak pisałam kilka postów wczesniej.
W koszyku znalazla sie maskotka kotka  w małej torebeczce,słodycze jakie lubi oraz biżuteria jaką wykonala dla mnie Justyna
Prezent Justyny wyglądał tak:
---------------------------------------
Basket already has the owner,as I wrote a few posts earlier.
In the basket is a mascot cat in a small bag, candy and jewelry which has carried for me Justyna
Gift Justine looks like this:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz