Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 31 sierpnia 2013

Kuferek / Chest

Witam was wszystkich ponownie. Długo mnie tu nie było ale jak pisałam wczesniej przygotowania do kiermaszu idą pełna parą :) Szybko pochwalę się nową pracą i uciekam dalej pracować :D
Przez 3 ostatnie dni siedziłam nad moim kufrem którego nie wiedziałam jak skończyć były propozycje od dziewczyn jak by one połączyły róż i biel z innym jeszcze kolorkiem ale jednak pewnej nocy mnie naszło jak go skończyc i tak właśnie zrobiłam. O to on :)
 jak wam się podoba :)
------------------------------------------------
I welcome you all again.A long time I was not here but as I wrote earlier przygotowujesie the bazaar :) Quickly I'll show a new job and I'm running to keep working :D
Over the last 3 days I spent on my chest which i do not know how to finish
were proposals from girls ,how would they merged pink and white with different color.
But one night It came over to me how to finish it, and that's what I did. That's it :)
how you like it :)



kurs jest TU
---------------
course is  HERE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz