Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 17 września 2013

Drzewko / Tree

Witajcie kochani.Dawno mnie tu nie bylo.Przepraszam za chwilowy brak czasu ale pracuje ostro nad wsztstkim po troche.Dziekuje slicznie za wszystkie wasze komentarze pod moimi postami to mile ze ktos jednak zaglada do mnie i lubi moje prace.Duze buziaki wam za to :-*
Przygotowalam kursik na drzewko ktore zrobilam na zyczenie znajomej z fb.mam nadzieje ze bedzie czytelny jak zawsze.Padlo pytanie pod postem czym sa pomalowane kosze chodzi o ta biala waratwe.jesli chce zostawic kosz matowy bez lakierowania to smaruje go calego klejem lekko rozcienczonym z woda daje on ladny delikatny polysk.a jak maluje kosze lakierem to przyklejam tylko to co odstaje tzn.koncowki rurek.mam nadzieje ze pomoglam.
Nie wiem jak sie wyswietli kurs bo wrzucam go przez telefon.
Zaczynamy od koszyka
Pozniej kule nabilam na patyk okleilam go tasma papierowa i wstazka tylko w miejscu widocznym (czyli to miejsce ktore wbilam w kule bylo nie owiniete i to ktore poszlo do koszyka do gipsu)
Nastepnie robimy roze metoda cukierkowa i klejem na goraco przyklejamy.klej dajemy na roze nie na kule robilam to na raty po 10-15 roz po czym wylaczalam klej zeby nie byl za goracy.
Nastepnie mieszamy gips moj byl dosc gesty zeby nie wyciekl z koszyka bo nic do niego nie wkladalam.dodalam kamyki zeby drzewko sie nie przewrocilo
A nastepnie dekorujemy.
Na zdjeciach sa inne kolory koszy bo w polowie czerwonego zapomnialam robic zdjecia ale bedzie jeszcze jedno wiec macie dwukolorowe foty :-) zycze milego dnia a jak by coa bylo nie zrozumiale walcie smialo ;-)
------------------------------------------------------------------

Hi folks. A long time I was not here. Sorry for the momentary lack of time.Thanks a lot for all your comments under my posts are welcome from anyone
I prepared a course for a tree that I made the acquaintance of fb request. I hope that will be clear as ever.
We start with basket
the balls on a stick tagged paper and tape it and ribbon only in a visibly place (ie the place that put the bullets were not wrapped and which went to the basket for plaster)
Then roses with method of candies and hot glue to stick. we glue the roses I was making it in installments after the 10-15 solution and then switched to glue lest it was too hot.
Then mix the plaster mine was quite gestures lest it leaked from the basket because I do not put into it. I added pebbles teeth tree will not fall over
And then decorate.
The pictures are different colors of baskets in the middle of the red  I forgot to take pictures but will have one more so you have two colors :-) Have a nice day









male nie dopatrzenie w zdjeciach.nie wiem jak to sie stalo :) pewnie z pospiechu zapomnialam zrobic zdjecia jak konczylam koszyk,i robilam szlufki na wstazke :) 
robilam to tak samo jak pokazene jest to  TU przepraszam was za utrudnienia ;)
----------------------------------------------------------
small deficiencies in the photo. I do not know how it happened :) confidently with rush forgot to take pictures as the finished basket, and I was making loops for ribbon :)
I was making it just as it is shown HERE I apologize for the inconvenience;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz