Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 27 września 2013

Organizer kurs / organizer course

Witam was ponownie w kolejnym poście i w kolejnej odsłonie mojej pracy :)
Dzisiaj pokażę wam coś fajnego i zarazem bardzo pożytecznego
Jak zawszę musi być do czegoś nowego kurs :) więc zapraszam do oglądania i zachęcam do zrobienia swojego :)
----------------------------------------
I welcome you again in the next post and the next installment of my work :)
Today I'll show you something cool and yet very useful



1-3 wyplatamy ósemkowo
4 obracamy i dodajemy innego koloru rureczki i obracamy do pozycji jakiej mieliśmy wczesniej
--------------------------------------------------
1-3 weaves octal
4 turn and add another color tubules and rotate to the position they had previously



5-12 mocujemy rurki żabkami i wyplatamy kilka okrążeń
zwracamy uwagę przy wyplataniu na żółte rurki żeby się nie przesuwały i tak aż uzyskamy wybrana dowolna wielkość środkowego kosza
-----------------------------------------------------
5-12 fastened tube frogs and weave a few laps
draw attention to the wyplataniu the yellow tube that is not moved, and so on until we get any amount of selected central bin



13-15 wyplatamy dalej ale tylko pomarańczowe rurki tak jak widać na zdjęciu
16-20 żółte rurki stawiamy i zaczynamy wyplatać środek
--------------------------------------------------------
13-15 weaves but only on orange tube as shown in the picture
16-20 yellow tube, and we begin to weave center



21-24 wielkość naszego spodu zależy tylko od was ja miałam za wzór duże wiadro po farbie,obróciłam wiadro do góry dnem i na nim wyplotłam boki
wzór jaki zrobicie jest w waszej wyobrazni nie musicie się sugerować moim ja zrobiłam strzałki splotem ósemkowym i ósemkowym odwróconym
-----------------------------------------------------
21-24 greatness of our bottom depends on you I had a big bucket model for the paint, I turned the bucket upside down and on its waeave side
pattern which I will do in your imagination, you do not have to suggest I did my weave arrows reversed octal and octal


25-29 gotowy kosz zrobiłam na nim jak to się mówi "przecierkę"
-------------------------------------
25-29 ready basket


29-30 posmarowałam go całego klejem i zostawiłam do lekkiego wyschnięcia
31-31 przygotowałam sobie wcześniej butelki plastikowe po kubusiu 
---------------------------------------------
29-30 smeared it all over with the glue and left to dry slightly
31-31 I prepared myself before plastic bottles


33-36 za nim klej całkowicie wyschnie umieściłam w koszyku butelki u mnie szt.8 i włola :D organizer gotowy 
---------------------------------
33-36 before the glue is completely dry I put in the basket bottle
 organizer is ready


przykladowe zastosowanie
------------------------
Example use



mam nadzieje ze sie podoba ;)
------------------------
I hope you like it;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz