Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 3 października 2013

kufer nr.2 / chest no.2

Witajcie kochani.
Dzisiaj pochwalę się moją nową pracą, bawiłam się z tym kufrem 3 dni,pieściłam i chuchałam żeby pięknie wyszło i jest. Przeznaczenie tego kufra było i będzie na moje wizytówki które sama zaprojektowałam i jestem z obu prac bardzo dumna :)
Wykonanie jego jest troszeczkę inne niż tego Kufer nr.1 mianowicie pokrywa jest pleciona tylko z jednej strony więc w środku jest cały wyłożony materiałem a tak się on prezentuje.
----------------------------------------------------------------------------------------
Welcome dear.
Today will show you my new job, I played with the chest three days to work out beautifully. Purpose of this chest will be on my business cards that I myself have designed and I'm very proud of both of work :)
Design the is a little bit other than the Trunk No.1 namely cover is braided on one side so the inside is lined with a material as it presents.



Jak wam się podoba?
-------------
What do you think?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz