Obserwatorzy

Google+ Followers

niedziela, 13 października 2013

kurs Kuferek nr.3 / course chest no.3

Witajcie.Zrobiłam dla was szybki kurs jak zrobić kufer inny niż poprzednie
Kufer można zlicytować na szczytny cel :) TUTAJ

1-2 zdjęcia się różnią bo robione z 2 pierwszych kuferków (dopiero pózniej zaczęłam robić foty ) pokazuje jak zrobić dno
3-4 splot ósemkowy
--------------------------------------------
Welcome. I did course for you how to make a chest other than the previous
Chest can bid for a good cause :) HERE

1-2 pictures are different because they made ​​the first of two chests (I later started to take pictures) shows how to make a bottom
3-4 weave octal


5.przy zakańczaniu boków wkleiłam pod rurki jedna długą rurkę
---------------------------------------
5.at the ending side i pasted under the tubes one long tube




 Ten kufer również ma inna pokrywę niż 2 pierwsze
------------------------------------------
This chest also has a different cover than the first 2



 23-24 przy końcu podkleiłam rurki klejem na gorąco żeby nie uciekały
------------------------------------
23-24 at the end glued tube with hot glue that they will not slip


cały kufer posmarowałam klejem biurowym szkolnym
---------------------------------------
the chest smeared with school glue


29.zrobiłam 5 kółek jedno na uchwyt i 4 na stopki i przymocowałam
------------------------
29. I did five rings one on the handle and 4 feet and attached them


33.włożyłam sznurek i przykleiłam go na super glue
------------------------------
33.I put the shoelace and I glued it on super glue


37-40.ozdobiłam go metodą decoupage (serwetkową)
--------------------------------
37-40. embellished it using decoupage (Napkin)


41-44.z cieniowałam farbami perłowymi co dało mi piękny połysk i pomalowałam jak wysechł lakierem bezbarwnym
--------------------------------------
41-44. blend with pearl paint which gave me a beautiful shine and dry I painted a clear varnish


48.wkleiłam przygotowane wkłady tak samo jak pokazane jest TU i ozdobiłam wstążką
----------------------------------------
48. pasted in cartridges as prepared as shown HERE and embellished with ribbon


 Gotowy czeka na zlicytowanie :)
----------------------------------
Ready waiting to be auctioned off :)



A tu wszystkie razem
---------------------
And here are all together





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz