Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 7 października 2013

Warsztaty z Papierowej Wikliny w Cork

Witajcie Kochani.
Ostatnio byłam i dalej jestem strasznie zbiegana,wszystko na raz człowiek by chciał zrobić tyle pomysłów i pracy a ja jestem tylko jedna.
W Niedzielę 6.10.2013 w Cork odbyły się warsztaty które prowadziłam :) cieszyłam się jak dziecko kiedy Kamila mnie zaprosiła do udziału i prowadzenia ich.
W końcu osobiście mogłam również poznać Donie .
Organizatorem była Agnieszka która również dzielnie walczyła ze skręcaniem rurek ;) .
Oczywiście stresowałam się strasznie bo przecież to było moje pierwsze takie wydarzenie,ale okazało się że nie było czego się obawiać ;) Dzięki pomocy Doni i Kamili poszło gładko a ekipa dziewczyn okazała się być miłymi i sympatycznymi chcącymi się uczyć więc kamień mi z serca spadł.
Tak więc sami widzicie jestem jedna a tyle w około mnie się dzieje.
Tutaj możecie poczytać troszkę więcej na ten temat.
A teraz kilka fotek z naszego papierowego szaleństwa.










nawet dziewczynkom się nie nudziło ;)



przy wchodzeniu na 6 piętro  można było przeczytać dopingujące cytaty :)




gdy brakło już miejsca niektóre z nas przeniosły się na podłogę ;) wiadomo tam jest najwięcej miejsca :)



i na koniec kilka fotek naszych wspólnych wypocin ;)





było nas wiele :) dzięki temu było tak miło i sympatycznie :)
w podziękowaniu dostałam śliczny prezent od Agnieszki :)


reszte fotek możecie zobaczyć u Agnieszki ;) zapraszam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz