Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 19 października 2013

wielkie serce + kurs / huge heart + course

Witajcie
Kilka dni temu zaczęłam robić wielkie serce,niestety musiałam poczekać z kończeniem bo miałam inwazje pająków i musiałam się ich pozbyć jak najszybciej bo to gatunek grozny dla człowieka (fałszywa czarna wdowa)
ale po 2 dniach zmaganiach się z pająkami serce skończyłam :)
-------------------------------------------
Welcome
A few days ago I started to make huge heart, but I had to wait with the completion
because I had the invasion of spiders and had to make them disappear as soon as possible because it's dangerous kind to humans (false black widow)
but after 2 days of struggling with spiders the heart is finished :)


wysokość 43 cm 
szerokość 45cm
--------------------------
height 43 cm
width 45cm


A teraz szybki kurs jak takie cudne serducho zrobić.
Zrobiłam 2 rurki jak na wianek KURS JEST TU jedna ma 53 cm a druga 55 cm
zrobiłam 2 kółka pasujące do wielkości wianka (1 kółko na wianek) i przykleiłam je klejem na gorąco po czym skleiłam serce jak na zdjęciu
--------------------------------------------------
And now a quick course on how to do such wonderful heart.
I took two tubes as the wreath COURSE IS HERE one is 53 cm and the other 55 cm
I did two wheels to match the size of garland (1 circle on the wreath) and I glued them on the hot glue and then glued a heart like the picture


Sklejone serce całe posmarowałam klejem rozrobionym z woda 2/1 (2 części kleju 1 część wody) uformowałam i zostawiłam żeby wyschło
po czym pomalowałam białą farbą do ścian a gdy wyschło popryskałam farba białą w sprayu :)
Dekoracje zostawiam wam :) macie wolny wybór .Mam nadzieje że w miarę czytelne :)
Miłego dnia :)
-------------------------------------------------------------
whole heart smeared with glue with water 2/1 (2 parts glue 1 part water mix) I formed and left to dry.then I painted with white paint to the walls and when dried
after It sprayed white spray paint :)
Decorate leave with you :) you have a free choice. I hope that as clear :)
Have a nice day :)


Edytowałam posta,bo pod tym postem pojawiło się parę nie miłych dla mnie do przeczytania komentarzy ,dlatego że nie wspomniałam o tym ze Dorota na fb odpowiedziała mi na parę pytań co do tego serca ale wykonanie mojego serca i tak bylo inne niż jej.więc jak obiecałam edeytowałam posta,dzieki.Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz