Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 22 października 2013

Zmiany na moim blogu

Witajcie.
Postanowiłam wprowadzić parę zmian na blogu,nie dlatego że mi się nudzi i nie mam co robić ale dla tego że ktoś go próbował zniszczyć.
Tak więc zacznę od tego że każdy napisany przez was komentarz pod postami będzie usunięty i wprowadziłam potwierdzanie ich ze względu na to że od 2 dni ktoś dodał do mojego bloga komentarz z wirusem,tak więc kolejne komentarze nie zostaną już opublikowane.
Jeśli będziecie mieli pytania do mnie na stronie macie zakładkę z kontaktem gdzie możecie pisać bezpośrednio.
Co do mojego bloga to nic innego z niego nie usunę więc możecie z niego korzystać do woli.
Chwilowo też nie będę umieszczać żadnych kursów,żeby nie było że czuje się "ekspertem" w tym co robię.
Niektórzy stwierdzili że nie mam zielonego pojęcia o tym co robię i tworzę i brak mi wyobraźni dlatego robię sobie przerwę.
Zaczynając pisać tego bloga sądziłam że nie będzie miał on większego zainteresowania lecz jednak moje kursu przydały się nie jednej osobie dzięki wam i dla was one powstawały.Mam nadzieję że mi wybaczycie.Nie wiem czy powstanie jeszcze jakiś kurs chyba że na waszą prośbę.
W podzięce za własnie takie prowadzenie bloga i pomoc inny żeby mogli zacząć i gdzie zahaczyć (bo wiem jak sama zaczynałam i nie wiedziałam co jak i gdzie) dostałam wirusa,nie wiem przez kogo ale tak właśnie niektórzy wyrażają swoją zawiść.
Cóż nic z tym nie zrobię jedni dziękują mi dobrymi komentarzami inni wrzucają wirusy.
Moje prace będę dalej wam pokazywać, i będę je umieszczać na blogu czy na FB.
Szkoda tylko że nie wszyscy umieją docenić tego ile czasu i poświęcenia i serca wkładałam w każdy post.Więc Dziękuję wszystkim którzy doceniali moje kursy i z nich korzystali i zapraszam do siebie na fb,czy pocztę ;) Miłego dnia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz