Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 11 listopada 2013

Bożonarodzeniowe prace / Christmas work

Witajcie.
Długo mnie tu nie było ale ciągle pracuje :)
kiermasz tuż tuż a to nad czym pracowałam od kilku ostatnich dni
----------------------------------------------
Welcome.
A long time I was not here but it still works :)
fair is coming and this is what I worked on over the last few days











kurs na choinkę znajdziecie TU
----------------------
course on the Christmas tree can be found HERE












komplety 2 w 1
-----------------
set 2 in 1







komplety 3 w 1
----------------
set 3 in 1 













życzę wam miłego wyplatania 
----------------------
I wish you a nice weaving






3 komentarze:

  1. Prawdziwe świąteczne cudeńka. A stroiki przecudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :) widzę, że Ty też szykujesz się do kiermaszu, podobnie jak ja. Ale cuda tworzysz świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności. Może uda mi się wygospodarować czas i w tym roku zrobić sobie takie choinki i wianki, bardzo mi się one podobają:-)

    OdpowiedzUsuń