Obserwatorzy

Google+ Followers

piątek, 15 listopada 2013

Pudełeczka na pamiątki kurs / Boxes for souvenirs course

Witajcie.
Na wstępie dziękuję wam ślicznie za wszystkie komentarze :)
Dzisiaj mam dla was kolejny kurs, tym razem coś innego :)
Pudełka na pamiątki po swoim dziecku ( na włoski,ząbki,pępowinę ) czy co tam zbieracie ;)
Sąsiadka poprosiła mnie o wykonanie 3 takich pudełek podstawka to już moja wyobraznia. Mogą być one na biżuterie typu kolczyki czy łańcuszek.Wielkość takiego pudełka zależy tylko od was.Mam nadzieję że komuś się przyda ;)

----------------------------------------
Welcome.
First of all, thank you for all the lovely comments :)
Today I have for you another course, this time something different :)
Boxes for souvenirs
after your child (hair, teeth, umbilical cord)
A neighbor asked me to do three such boxes.
stand it's my imagination
  They can be jewelry like earrings or a necklace.
The size of the box depends on you.
I hope someone will be useful;)


1-2 wymiary jakie ja zrobiłam dla pudełka najlepiej użyć tekturki ( u mnie pudełko po pizzie)
3.zaginamy boki
4 wycinamy większy kawałek papieru dekoracyjnego żeby okleić na zewnątrz i wewnątrz
------------------------------------------
1-2 dimensions for what I have done the best to use cardboard boxes
3.bend the sideways
4.Cut a larger piece of decorative paper to be taped on the outside and inside


5.przyklejamy tylko dno pudełka do papieru ozdobnego
6-7.sklejamy taśmą papierową 
8.a na koniec kleimy do boków i środka papier
---------------------
5.just stick the bottom of the box to the decorative paper
6-7. glue paper tape
8.and finally glue to the sides and center of the paper











Mam nadzieję że zrozumiały kurs 
Dobranoc wszystkim :)
------------------------
I hope you understand course
Goodnight :)

2 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczka i fajny kursik. Ja na brzegach krawędzi zostawiam niewielkie skrzydełka, wtedy nie trzeba sklejać taśmą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń