Obserwatorzy

Google+ Followers

sobota, 2 listopada 2013

Taca kurs / Tray course

Witam po długiej nie obecności,przygotowałam dla was kolejne 2 kursy niestety było by ich więcej ale ostatnio mam jakiegoś pecha.
Zawirusowali mi bloga, padł mi mój 500gb dysk gdzie miałam tam swoje kursy dla was,do tego aparat odmawia mi posłuszeństwa.Niestety będziecie musieli poczekać na tamte kursy aż nie odzyskam danych 
Nie rozpisuje się bo kurs dość czytelny ,a jak czegoś nie wiecie pytajcie
moje prace jeszcze nie pomalowane ale jak skończę będą foty :)
-------------------------------------------
Welcome back after a long absence,
I prepared for you another 2 courses.Unfortunately, it would be more but as last I have some bad luck.I detected viral blog,my 500gb drive died there where I had my courses for you,the camera does not want to cooperate.You will need to wait for those courses until I get my data,course is quite clear,as it is something you do not know something just ask
My work are not painted but when I finish will be pictures :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz