Obserwatorzy

Google+ Followers

czwartek, 21 listopada 2013

wieniec kurs / wreath course

Witajcie kochani
Dzisiaj szybko ja zrobiłam wam kurs na wieniec z papieru
pomysł znaleziony w internecie ale niestety nie wiem skąd 
( jesli ktoś z was juz widział ten kurs dajcie znać a ja umieszczę linka)
wszystko co potrzebujecie to
gazeta 
papier toaletowy
taśma  papierowa i bezbarwna
oraz dekoracje do waszego wyboru
--------------------------------------
Welcome dear
Today, I quickly did you course on the wreath with paper
idea found on the internet but unfortunately I do not know where
(If any of you already saw this course let me know and I will put a link)
all you need is
newspaper
toilet paper
paper and Colourless tape
and decorations for your choice







kolejne się robią i mam nadzieje ze je skończę
jutro i w sobotę zapowiada się ciekawy dzień mój pierwszy kiermasz
zapraszam wszystkich chętnych do odwiedzenia nas.
tu jest więcej informacji 
miłego wieczoru życzę
-------------------------------------
the next you are doing and I hope I finish them
Tomorrow and on Saturday promises to be an interesting day of my first fair
We invite everyone to odwiedzaenia us.
Here is more information
I wish you a good evening


kolejne wieńce
-----------
another wreaths





4 komentarze:

  1. O kuwa :D Dzięki, bo chciałam zrobić podobny a durna bym rurki skręcała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kursik :) Dziękuję za podpowiedź - najprostsze zawsze bywa najtrudniejsze ;) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle super kursik a wieńce to poprostu dzieła sztuki:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń