Obserwatorzy

Google+ Followers

wtorek, 10 grudnia 2013

Relacja z kiermaszu ,warsztatów i nowe prace / Report from the fair, workshop and new works

Witajcie.
Dawno mnie tu nie było :( musicie mi jednak wybaczyć ;)
Dużo ostatnio się koło mnie dzieje i te przygotowania do świąt,sami chyba rozumiecie ;)
Jak pisałam wcześniej kiermasze się szykowały i były :)
o to relacja z jednego  Film byłam tam dzięki Kasi która wszystko załatwiała.
Było bardzo fajnie cieszę się że mogłam w nim uczestniczyć.
Odwiedzili mnie również znajomi,dzięki którym powstał film i zdjęcia naszych prac :)
Możecie również odwiedzić i śledzić ich stronę na FB.
---------------------------------------------------
Welcome.
Once upon a time I was not here (but you have to forgive me;)
lately a lot going on around me and those preparing for Christmas, you probably understand;)
As I wrote earlier about the fairs
about the relation of one video in Polish
I was there thanks to Kate who took care of everything.
It was very nice I'm glad that I could attend.
I also visited friends that created the video and photos of our work :)
You can also visit their website and follow on FB.




















Byłam również w Cork u Kamili gdzie w niedzielę 1.12.2013 odbyły się kolejne udane warsztaty :) tematem było decoupage "schabby chic" i ozdabialiśmy 2 drewniane serduszka :) gościem i naszym nauczycielem była Żaneta Jędrzejewska,możecie o tym poczytać również u Agnieszki.
-----------------------------------
I was also in Cork at Camilla home where on Sunday 12/01/2013 took place
another successful workshop :) decoupage theme was "schabby chic" and i was decorating 2 wooden hearts :) guest and our teacher was Zaneta Jedrzejewska, you can also read about it at Agnieszka.

serduszka wszystkich uczestniczek
------------------------
 hearts of all girls




każda z nas jedno serduszko wykonała na kiermasz charytatywny 
ja swoje 2 skończyć musiałam w domu bo śpieszyłam się na ostatni autobus do domu a tak wyglądało moje serduszko dla MyCork Artystycznie możecie poczytać o tym Tutaj
---------------------------
each of us one heart made ​​to a charity bazaar
I had to finish my 2 at home because I was in a hurry on the last bus home
and so my heart looked for
Artistically MyCork can you read a about it Here


a to skończyłam w domu :)
--------------------
and this I finished at home :)


Znowu nauczyłam się czegoś nowego co przyda mi się w mojej twórczości 
-------------------------------------
Again, I learned something new that I could use in my work


W między czasie również powstawały nowe prace :) tj:
--------------------------------------------
In the meantime, the new works were created :)
like:



















więcej prac będzie pózniej :) miłego dnia ;)
---------------------
More work will be later :) have a nice day;)

4 komentarze:

  1. prześliczne prace, oczopląsy chyba dostałam :P wspaniałe. a jak sprzedaż nie kiermaszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Jak na pierwszy raz poszło całkiem dobrze :) tym bardziej ze ludzie nie wiedzieli ze można coś takiego z gazet robić ;) i nie znają papierowej wikliny w Irlandii tak bardzo jak w Polsce czy Czechach i Rosji

      Usuń
  2. Stoisko miałyście obstawione nieziemsko :) A mnie urzekły wianuszki w Twoim wydaniu - mistrzostwo. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace z papierowej wikliny wykonane są profesjonalnie. Gratuluję precyzji i kolorystyki - tak wesołej. To miło słyszeć, że gdzieś tam w świecie kiermasze się udają. W mojej małej miejscowości na obu przedświątecznych kiermaszach nie było nawet zainteresowania pracami. Miejmy nadzieję, że kiedyś to się odmieni. Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń