Obserwatorzy

Google+ Followers

niedziela, 13 kwietnia 2014

Zawieszki z suszkami / Pendants with dried flowers

Witajcie. Ostatnio coś mało mam dla was czasu tak jak i na swoje dzieła :/
Znalazłam jednak chwile na zrobienie czegoś nowego czegoś na co miałam od dawna chrapkę :D
Zawieszki z suszkami prezentują się tak:
--------------------------------------------------

Welcome. Recently I have little time for you just like for my work :/
However, I found moments to do something new something on which I have long wanted : D
Pendants with dried flowers they look like this:









7 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie :). Fajny pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Kiedys widziałam gdzieś te mini słoiczki i sie zastanawiałam co by z nich zmajstrować. A tu proszę i pomysł fajny i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne to mało powiedziane, urocze, jakby te suszki były jeszcze pachnące to iście wiedźmi totem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że branże zmieniasz :D Ślicznie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a tam odrazu zmieniam :P musze przydasie wykorzystac :P

    OdpowiedzUsuń