Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 30 marca 2015

Powrót po długiej nieobecności

Witam was wszystkich ponownie po długiej nieobecności. Dużo się u mnie dzieje i mało czasu mam dla siebie.
Od niedawna zajęłam się szydełkowaniem i powstało parę prac,nie które jeszcze w toku a i wielki projekt powstaje :)
pled dla synka


poduszki 


ponczo dla dziewczynki


moja czapka :) 



serweta prawie skończona


kocyk dla dzidziusia :)



a tu  powstaje koc dla męża  będzie wielki bo planowo 2/3 m więc idzie powoli a planowo ma wyglądać tak :

więc widzicie jest co dziergać :D


Zaczęłam również prace na cały etat w swoim zawodzie dlatego tez nie mam za dużo czasu,
ale do mojej małej pracowni dorobiłam do kompletu pare rzeczy, pudło na maszyne do szycia pudełka na ważne papiery i dziennik na szydełkowe sprawy :D wszystko oklejone piękna tapeta w róże co o wiele ładniej wygląda niż szary karton :)




zaczęłam też kompletować powoli sobie mebelki i tak powstal mój własny mały kącik taka moja własna pracownia.Brakło mi tylko pudełek i stoją chwilowo koszyki ale w planach jeszcze jest większe biurko narożne więc i bedzie okazja dokupić pudełka :)





w między czasie jeszcze tchnełam życie w nabyty przeze mnie stary kosz wiklinowy dokladnie go umyłam wyczyściłam i uszyłam do niego wkład.Było przy nim więcej pracy niż przy układaniu wszystkiego na miejsce :D  zapełniłam go po brzegi włóczka co była porozkładana w różnych koszykach.Teraz wszystko jest w jednym miejscu :)



w trakcie suszenia po mocnym prysznicu (inaczej nie dało sie go wyczyścić z tego brudu jakim był pokryty) moja Daisy nie dawała mu spokoju i znalazła sobie w nim legowisko  :) i musialam jej na jakiś czas kocyk polożyć :D





 czeka mnie jeszcze remont mieszkania więc na razie nie jest idealna i dojdą jeszcze polki na ścianie i tablice ale wszystko w końcu ma swoje miejsce i nie wala się po kątach mieszkania.
Jestem  zadowolona bo mam miejsce dla siebie ( mimo małego mieszkania) a maź nie chodzi i nie truje że ciągle coś mojego widać w każdym kącie mieszkania. więc sami widzicie,nie obijam sie ;)

życze wam miłego dnia i do usłyszenia niedługo :)


1 komentarz:

  1. wspaniałe prace, coś pięknego :) gratuluję talentu :) jednak to co mnie najbardziej urzekło to pled i ponczo. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń